آشنايي با سرمايه گذاري گروه مهندسي آي كن روي استارتاپ ها

با سايت پيدايش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

  • مزيت هاي راه اندازي استارتاپ نسبت به كسب و كار سنتي8
  • ايا مي دانيد راه اندازي استارتاپ چقدر در گرو داشتن اپليكيشن است؟8
  •  • تامين بودجه براي راه اندازي كسب و كار جديد-پيدايش سايت
  •  ۳ ايده ساده كه به استارتاپ هاي موفق جهاني تبديل شدند...
  • مزيت استفاده از شبكه اجتماعي براي استارتاپ ها2

آشنايي با سرمايه گذاري گروه مهندسي آي كن روي استارتاپ ها

۱۵ بازديد

سرمايه گذاري گروه مهندسي آي كن روي استارتاپ ها​​​​​​​

در كنار نگهداري نرم افزار هاي قبلي و توسعه آنها مطابق نياز بازار و فناوري روز دنيا، گروه مهندسي آي كن تلاش دارد از حدود دو دهه تجربه خود در حوزه توليد نرم افزار، بازاريابي، فروش، پشتيباني و … استفاده نمايد و در كنار انجام رسالت اجتماعي خود، بر روي ايده ها و استارتاپ ها نيز سرمايه گذاري كند.

در طرح پيدايش، آي كن بر روي ايده و استارتاپ در مراحل پيش شتابدهي، شتابدهي و سرمايه گذاري ورود پيدا مي كند و سعي دارد با حمايت مادي و معنوي خود از صاحبان ايده و استارتاپ آنها را براي ساختن رويايشان همراهي نمايد. در اين طرح خدمات ارائه شده به يك سرمايه ناچيز، يك ميز و صندلي براي شتابدهي ختم نمي شود و آي كن سعي دارد يك ايده را از زمان ايجاد تا تجاري سازي كامل همراهي نمايد.

بديهي است وجود دفتر و نماينده در ۳۱ استان، بيش از ۲۰۰۰ مشتري در سطح كشور، ايجاد بيش از ۵۰ نرم افزار بزرگ سازماني، تجربه حضور ۲۰ ساله در حوزه فناوري، بيش از يك ميليون كاربر سرويس گيرنده از سيستم و … شرايط بي نظيري را براي رشد و پيشرفت استارتاپ ها ايجاد نموده است و آي كن سعي دارد از اين ظرفيت بعنوان يك بستر مهم در رشد و ارتقا كسب و كارهاي نوپا بهره بگيرد.

اضافه شدن نرم افزار يكپارچه ساز و ماژول هاي جانبي به سبد محصولات

گسترده تر شدن دامنه مشتريان و استفاده آنها از نرم افزار هاي متنوع و گوناگون در كنار ارتباطات نرم افزاري با بيرون از سازمان يك نياز جديد را براي سازمان ها و سرويس گيرندگان بوجود آورده بود. نياز به ارتباط نرم افزار ها با زير ساخت و فناوري هاي مختلف كه هر كدام روي يك سيستم عامل خدمات خود را ارائه مي كردند ديگر يك انتخاب براي سازمان ها نبود و در صورتي كه اين ارتباط برقرار نمي شد گويي هنوز هم سيستم ها در حال ارائه خدمات بصورت سنتي هستند. در اين راستا شركت آي كن نرم افزار يكپارچه ساز (ESB) را كه آن نيز با استاندارد هاي جهاني توليد شده است را روانه بازار كرد و خيلي زود توانست بعنوان رهبر بازار سهم زيادي از سازمان هاي واجدالشرايط را متقاعد به استفاده از نرم افزار نمايد. با استفاده از سامانه يكپارچه ساز سازمان ها ديگر نياز نيست نرم افزار هاي قديمي يا جزيره اي خود را كنار بگذارند و مي توانند از همه آنها بصورت يكپارچه استفاده نمايند.

اضافه شدن نرم افزار BPMS ماژول هاي جانبي به سبد محصولات

باتوجه به رشد استفاده از نرم افزار ها در سازمان ها و نياز روز افزون به الكترونيكي شدن تمام فرايند هاي كسب و كار، ديگر فقط نرم افزار هاي پكيج و آماده جواب گوي نياز سازمان ها نبود. در كنار مورد مذكور نبود يك نرم افزار BPMS قدرتمند بومي كه در استاندارد هاي جهاني باشد نيز مزيد بر علت شد تا شركت آي كن توليد يك نرم افزار BPMS را كه بتواند نياز سازمان هاي خيلي بزرگ را نيز مرتفع سازد، توليد نمايد. زير ساختي كه به واسطه آن بتوان براحتي حتي يك ERP قدرتمند فرايند گرا براي سازمان توليد كرد. با استفاده از BPMS سازمان ها ديگر مشكلي براي پياده سازي حتي فرايند هاي خاص خيلي كوچك يا خيلي بزرگ خود را نيز نداشتند و به راحتي توانستند يك سازمان تمام الكترونيك را پياده سازي نمايند. در كنار اين محصول و به منظور ارتباط دائم و پيوسته نرم افزار ها با سرويس گيرندگان، نرم افزارهاي مديريت هوشمند پيامك، فكس و تلفن گويا نيز به سبد محصولات آي كن اضافه شد. لازم به توضيح است اين محصولات نيز با ساير محصولات شركت يكپارچه هستند.

اضافه شدن نرم افزار هاي مالي و منابع انساني به سبد محصولات

با توسعه بازار توسط محصول قدرتمند سازمان الكترونيك آي كن و اعتماد گسترده بازار وسيع مشتريان به شركت آي كن و انتظار ايشان به منظور داشتن يك سبد كامل از محصولات نرم افزاري مورد استفاده سازمان، مديران شركت توسعه سبد محصولات را در دستور كار خود قراردادند.در سال هاي بعد نرم افزار هاي منابع انساني، كارگزيني، انبار، اموال، قراردادها، بازرگاني و خريد، حقوق و دستمزد، حسابداري، بودجه و… به سبد محصولات شركت اضافه شد و دراختيار مشتريان شركت قرار گرفت. به تناسب شرايط بازار و نياز به تكميل نرم افزارها، سيستم حسابداري تعهدي نيز به مجموعه محصولات اضافه گرديد و هم اكنون اضافه شدن نرم افزار بودجه ريزي عملياتي در دستور كار شركت قرار دارد. از نكات حائز اهميت اين محصولات ارتباط همه آنها با هم و ارتباط يكپارچه آنها با سازمان الكترونيك آي كن است به نحوي كه مواردي مانند درخواست كالا، ارسال فيش حقوقي، حكم كارگزيني، اموال دراختيار فرد، درخواست خريد و… كاملا بصورت مكانيزه انجام مي گردد.

تاسيس گروه مهندسي آي كن

يك تيم متخصص از فارغ التحصيلان دانشگاه در سال ۱۳۷۹ به منظور ارتقا سطح فناوري در كشور و در جهت پاسخ دهي به نياز بازار در حوزه نرم افزار شركت آي كن را تاسيس نمودند. اولين محصول شركت در اين سال سيستم بايگاني و دبيرخانه بود. از ابتدا نرم افزار ها براي ارائه خدمات بر روي بستر وب توسعه پيدا كردند. به مرور زمان سيستم اتوماسيون اداري و سازمان الكترونيك به هسته اوليه اضافه شد تا شركت آي كن، اولين شركت ايراني باشد كه يك BPMS استاندارد براي استفاده سازمان ها و شركت ها بر روي بستر وب توليد كرده باشد. هم اكنون ورژن ۱۰ نرم افزار سازمان الكترونيك آي كن (ICAN standard BPMS) روانه بازار شده است. اين ورژن كه به نوعي هوشمند نيز شده است بايد بر روي سرور حدود ۲۰۰۰ سازمان كه از اين سيستم استفاده مي نمايند نصب گردد و به حدود يك ميليون كاربر كه از آن استفاده مي نمايند خدمات ارائه كند.

منبع: https://peidaiesh.com/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.