كدام يك از استارتاپ هاي ايراني به بازار جهاني ورود پيدا كرده اند؟

با سايت پيدايش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

  • مزيت هاي راه اندازي استارتاپ نسبت به كسب و كار سنتي8
  • ايا مي دانيد راه اندازي استارتاپ چقدر در گرو داشتن اپليكيشن است؟8
  •  • تامين بودجه براي راه اندازي كسب و كار جديد-پيدايش سايت
  •  ۳ ايده ساده كه به استارتاپ هاي موفق جهاني تبديل شدند...
  • مزيت استفاده از شبكه اجتماعي براي استارتاپ ها2

كدام يك از استارتاپ هاي ايراني به بازار جهاني ورود پيدا كرده اند؟

۱۲ بازديد

طبق بررسي هاي پيدايش در سالهاي اخير شاهد شكل گيري، استارتاپ هاي ايراني متعددي بوده ايم. بسياري از آنها در روند رشد خود، از سرعت خوبي برخوردار بوده و به موفقيتهاي چشمگيري دست يافته اند. برخي از اين استارتاپ هاي ايراني موفق، تنها به توسعه در عرصه كشوري اكتفا نكرده و تا مقياس جهاني هم پيش رفته اند. بي شك موفقيت اين گونه از استارتاپ هاي ايراني علاوه بر يافتن ايده هاي خوب، حاصل دورانديشي، جذب شتابدهنده خوب برنامه ريزي از قبل انجام شده توسط مديران آنهاست.
در همين راستا امسال اتاق بازرگاني تهران، طي برنامه اي و با اعزام تيمي متشكل از ۱۸ تيم از استارتاپ هاي ايراني جهت حضور در نمايشگاه جي تكس دبي، آنها را مورد حمايت و پشتيباني خود قرار داد.از جمله استارتاپ هاي ايراني موفق ميتوان ديوار، ديجي كالا، زود شور، شيپور، كافه بازار، باميلو، آپارات، علي بابا را نام برد كه برخي از آنها توانستند در عرصه جهاني نيز وارد شوند. 

 

منبع

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.