شنبه ۲۹ آبان ۰۰ ۱۴:۴۵ ۱۲ بازديد
استفاده از شبكه هاي اجتماعي در استارتاپ و ...
از طرفي مي توان از فعاليت سرمايه گذاران در فضاهاي مجازي نهايت استفاده را برد و از اين طريق با آنها ارتباط برقرار كرد. به گونه اي كه نياز به سرمايه گذار را با برقراري ارتباط از طريق شبكه هاي اجتماعي مانند لينكداين، توييتر، فيس بوك و غيره برطرف كرد و همچنين مي توان مطالعه مختصري از علايق و زمينه هاي مورد علاقه وي به اين طريق به دست آورد.شناخت نسبي از افراد داراي سرمايه، با مطالعه فعاليت آنها در شبكه هاي اجتماعي احتمال برقراري ارتباط موثرتر را بيشتر كرده و در زمينه نياز به سرمايه گذار به شما كمك مي كند روي جذب سرمايه گذار هايي كه بهتر مي توانند به شما در زمينه كاري تان كمك كرده و با شما مشاركت كنند تمركز كرد.
براي كسب اطلاعات در خصوص استارتاپ چيست تنها كافيست وارد سايت اينترنتي پيدايش شويد.