سه: بهره گيري از تجربيات مشتريان

با سايت پيدايش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

  • مزيت هاي راه اندازي استارتاپ نسبت به كسب و كار سنتي8
  • ايا مي دانيد راه اندازي استارتاپ چقدر در گرو داشتن اپليكيشن است؟8
  •  • تامين بودجه براي راه اندازي كسب و كار جديد-پيدايش سايت
  •  ۳ ايده ساده كه به استارتاپ هاي موفق جهاني تبديل شدند...
  • مزيت استفاده از شبكه اجتماعي براي استارتاپ ها2

سه: بهره گيري از تجربيات مشتريان

۱۳ بازديد

 سه: بهره گيري از تجربيات مشتريان

ضرب المثل قديمي مي گويد كه “صداها ماندگار ترين هستند”
از آن جايي كه اساس كار ما بايد براي اين باشد كه هميشه حق با مشتري است، بنابراين بايد به نظرات مشتري هايمان اهميت ويژه اي قائل شويم و فرصتي را در اختيار آن ها قرار بدهيم تا نظرات خود را با ما در ميان بگذارند. شنيدن صداي مشتري از مهترين ويژگي استارتاپ هاي موفق است.

 

 

استارتاپ خود را بين ده استارتاپ برتر ببريد.
براي كسب اطلاعات در خصوص ايده يا شتابدهنده كافيست وارد پيدايش شويد.

 

 

منبع

r

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.