استارتاپ ها چگونه به كار در منزل اينترنتي كمك كرده اند؟

با سايت پيدايش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

  • مزيت هاي راه اندازي استارتاپ نسبت به كسب و كار سنتي8
  • ايا مي دانيد راه اندازي استارتاپ چقدر در گرو داشتن اپليكيشن است؟8
  •  • تامين بودجه براي راه اندازي كسب و كار جديد-پيدايش سايت
  •  ۳ ايده ساده كه به استارتاپ هاي موفق جهاني تبديل شدند...
  • مزيت استفاده از شبكه اجتماعي براي استارتاپ ها2

استارتاپ ها چگونه به كار در منزل اينترنتي كمك كرده اند؟

۱۴ بازديد

اين روزها بسياري از افراد به دنبال آن هستند كه با كسب و كار اينترنتي در منزل، نياز خود به داشتن درآمد و شغل و استخدام در سازمان هاي مختلف را مرتفع سازند. برخي از استارتاپ ها مي توانند كمك بزرگي در اين زمينه باشند و برخي مي توانند بر اساس همين ايده شكل گرفته و توسعه يابند. در اين مقاله پيدايش ، راجع به اين كه چطور كار در منزل اينترنتي مي تواند يك راه حل مناسب براي كسب درآمد از اينترنت و يا حتي راه اندازي استارت آپ باشد صحبت مي كنيم تا به طور كامل بدانيد استارتاپ چيست.

استارتاپ ها و كار در منزل اينترنتي

استارتاپ ها معمولا حول ايده جديدي شكل مي گيرند كه قرار است نيازي از افراد ديگر را در زمينه اي خاص برطرف نمايد. از آن جا كه رفع نياز بايد موفق تر از رقبا صورت گيرد، استارتاپ هايي كه به صورت كار در منزل اينترنتي هستند مي توانند به انواع روش ها انجام گرفته و در رقابت تنگاتنگ با رقيبان حاضر در بازار برگ برنده اي در دست داشته باشد. برگ برنده استارتاپ ها ممكن است اين باشد كه بتوانند براي افراد امكان كسب درآمد از اينترنت را فراهم كنند به شرطي كه پس از طي كردن مراحل ايده چيست و يك ايده ناب چگونه است استارتاپ خود را راه اندازي كنند..

كار در منزل اينترنتي: بازي برد برد براي هر دو طرف

به گونه اي كه اين امكان را فراهم كنند كه همكاران آنها در تيمي كه تشكيل شده است به صورت كار در منزل اينترنتي همكاري داشته باشند كه اين مساله مي تواند به سود هر دو طرف مي تواند تمام شود. داستان استخدام ها اين روزها داستان جالبي به نظر نمي رسد و تامين نيازهاي افراد داوطلب استخدام گاهي اوقات در توان كسب و كارهاي نوپا يا استارتاپ ها نيست. بنابراين به جاي استخدام افراد و پرداخت حق بيمه و ديگر حقوق كساني كه استخدام شده اند استارتاپ ها مي توانند از كسب و كار اينترنتي در منزل به عنوان گزينه همكاري با افراد تيم استفاده كنند. در اين صورت ديگر لازم نيست هزينه هايي بابت استخدام فيزيكي و حضوري بپردازند يا مبالغي را بابت اجاره محلي كه افراد استخدام شده در آن مشغول به فعاليت و كار شوند متقبل گردند.

 بنابراين كار در منزل اينترنتي را ترجيح مي دهند تا بتوانند ضمن كاهش هزينه هاي جانبي، از افرادي كه علاقه مند به كسب و كار اينترنتي در منزل هستند استفاده نمايند. افراد علاقه مند به كسب و كار اينترنتي در منزل هم به جاي آنكه به فكر فرايندهاي گاهي طولاني استخدام بگردند ترجيح مي دهند گزينه كسب درآمد از اينترنت را براي گذران زندگي خود انتخاب كنند و آزادي عمل بيشتري داشته باشند. بنابراين به نوعي كسب و كار اينترنتي در منزل، مي تواند بازي برد برد هم براي استارتاپ باشد و هم براي تيمي كه قرار است با استارت آپ همكاري هاي لازم را داشته باشد و اين كسب و كار نوپا را در رسيدن به اهداف خود ياري كند كه در اين مسير بايد به موارد بسياري مانند شتابدهنده چيست و ... توجه كرد.

براي خواندن ادامه اين مطلب جذاب كافيست اينجا كليك كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.