براي تجاري سازي بهترين ايده هاي استارتاپي بايد چه كار كنيم؟

با سايت پيدايش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

  • مزيت هاي راه اندازي استارتاپ نسبت به كسب و كار سنتي8
  • ايا مي دانيد راه اندازي استارتاپ چقدر در گرو داشتن اپليكيشن است؟8
  •  • تامين بودجه براي راه اندازي كسب و كار جديد-پيدايش سايت
  •  ۳ ايده ساده كه به استارتاپ هاي موفق جهاني تبديل شدند...
  • مزيت استفاده از شبكه اجتماعي براي استارتاپ ها2

براي تجاري سازي بهترين ايده هاي استارتاپي بايد چه كار كنيم؟

۱۲ بازديد

 براي تجاري سازي بهترين ايده هاي استارتاپي بايد ده سوال اساسي زير پاسخ دهيد:

۱) من بهترين ايده هاي استارتاپي و يك ايده انقلابي دارم. چگونه مي توانم آن را دنبال كنم؟
۲) چه رقباي بالقوه و بالفطره اي براي ايده من وجود دارد؟
۳) آيا براي تجاري سازي ايده ام به يك شريك نياز دارم؟
۴) آيا بايد ايده ي خود را ثبت كنم؟
۵) چگونه از تحقيقات اميد بخش تا پيشرفت جدي حركت مي كنم؟
۶) دولت و يا سرمايه گذاران ديگر ممكن است فرآيند تجاري سازي بهترين ايده هاي استارتاپي من را پشتيباني كنند، اما چگونه مي توانم تعيين كنم كه كدام برنامه را براي آنان ارسال كنم، با كدام جنبه هاي ايده ام مي توانم توجه آنان را جلب نمايم؟
۷) فرايند صدور پروپزال تجاري سازي ايده چگونه رقابتي است؟ چگونه برنامه هاي ارسالي ايده ها را بررسي مي كنند و تصميم مي گيرند ؟
۸) براي پيگيري امور تجاري سازي ايده دقيقا چه كاري انجام دهم كه فرآيند رو به جلو حركت كند؟
۹) چگونه مي توانم بهترين ايده هاي استارتاپي خود را تجاري سازي كنم؟
۱۰) شما موفق به تجاري سازي ايده تان شده ايد. مرحله بعد آن چيست؟
اگر زماني كه ايده خاصي را در سر مي پروارانيد بتوانيد به اين ده سوال اساسي پاسخ مناسبي بدهيد، مي توان گفت كه ايده شما قابليت تجاري سازي دارد و حالا بايد به فكر يك سرمايه گذاري مناسب و يك شروع پر انرژي باشيد.

استارتاپ موفق داشتن تنها يك رويا نيست
براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص حمايت از استارت آپ يا شتابدهنده تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.