هر كسب و كار خانگي را نمي توان استارتاپ در نظر گرفت
مهم اصل يك استارتاپ مقياس پذير بودن و تكرار پذير بودن آن است. بسياري از كسب و كار ها هستند با اينكه ايده نو و خلاقيت دارند اما استارتاپ درنظر گرفته نمي شوند. كسب و كاري را مي توان استارتاپ در نظر گرفت كه بتواند مشتري بيشتري را با تكرار درآمدزايي از مشتري ها با وجود يك مدل كسب و كار يكسان جذب كند كه به اين ويژگي تكرار پذيري مي گويند. درمورد مقياس پذيري نيز مي توان گفت افرايش خدمات و سرويس دهي به مشتري بدون افزايش هزينه ها و… . اين دو ويژگي بايد در مدل كسب و كاري يك استارتاپ باشند تا بتوان آن كسب و كار را استارتاپ خطاب كرد.
رونق استارتاپ هاي نوپا در سايت پيدايش
براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص استارتاپ آسان اسپرت، سرمايه گذاري خطرپذير تنها كافيست وارد سايت پيدايش شويد تا شماهم يك استارتاپ معروف داشته باشيد.