چگونه راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي، استارتاپ هم مي تواند باشد؟

با سايت پيدايش نگراني بابت استارتاپ ها و ... خود نداشته باشيد.

  • مزيت هاي راه اندازي استارتاپ نسبت به كسب و كار سنتي8
  • ايا مي دانيد راه اندازي استارتاپ چقدر در گرو داشتن اپليكيشن است؟8
  •  • تامين بودجه براي راه اندازي كسب و كار جديد-پيدايش سايت
  •  ۳ ايده ساده كه به استارتاپ هاي موفق جهاني تبديل شدند...
  • مزيت استفاده از شبكه اجتماعي براي استارتاپ ها2

چگونه راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي، استارتاپ هم مي تواند باشد؟

۱۷ بازديد

راه اندازي استارت آپ با كسب و كار اينترنتي
امروزه با رواج استفاده مردم از اينترنت، بسياري از استارت آپ ها با راه اندازي كسب و كار اينترنتي به وجود مي آيند و توانسته اند از مزايا و امكانات اينترنت در جهت كاهش هزينه ها و افزايش درآمد و سرعت در ارائه كالا يا خدمت استفاده كنند. در اين مقاله پيدايش با اين مورد بيشتر آشنا مي شويم كه چگونه كسب و كار هاي اينترنتي، مي توانند استارت آپ را راه اندازي وتوسعه دهند و به مزاياي كسب و كار هاي اينترنتي به خصوص كسب و كار اينترنتي رايگان مي پردازيم. و به اين مطلب اشاره مي كنيم براي بهره مندي از اين مزايا، بايد براي آموزش كسب و كار اينترنتي وقت گذاشت تا بتوان استارت آپ موفقي راه اندازي و توسعه داد.
مزاياي كسب و كار هاي اينترنتي براي استارت آپ ها
– كاهش هزينه ها
راه اندازي كسب و كار اينترنتي، هم به نفع دارنده استارت آپ است و هم به نفع مشتري؛ زيرا هر دو با حداقل هزينه ها مي توانند به مقصود خود برسند. اولي مي تواند با راه اندازي كسب و كار اينترنتي كسب درآمد داشته باشد و دومي هم مي تواند با كمترين هزينه، به خدمت يا كالاي مورد نظر خود دست يابد. براي نمونه مثالي از كسب و كار اينترنتي رايگان مي زنيم. بسياري از مردم اين روزها به دنبال كسب اطلاعات و دانش هستند و يا دنبال فروش كالا يا خدمت خود. بستر رايگان اينترنت، فضايي را فراهم كرده است كه هر دو بتوانند در اسرع وقت به آنچه مي خواهند دست يابند از سوي ديگر كمترين هزينه ممكن را متقبل شوند. از طريق كسب و كار اينترنتي رايگان، افراد كالا يا خدمت خود را عرصه و افراد ديگري آن را خريداري مي كنند. وب سايت هاي مختلف، كه با كمترين هزينه و شايد رايگان بتوان به آن ها دسترسي يافت نمونه هايي از كسب و كار اينترنتي رايگان محسوب مي شوند.

– سهولت
بسياري از كسب و كارهايي كه در بستر اينترنت شكل گرفته اند تنها با استفاده از آموزش كسب و كار هاي اينترنتي قابل انجام هستند. مثلا با استفاده از دانش بهره مندي از شبكه هاي اجتماعي، بسياري از استارت آپ ها توانسته اند كالا يا خدمت خود را بدون آنكه هزينه اي صرف حواشي كار خود نمايند به فروش برسانند. يا با استفاده از بسترهاي رايگان مانند اپليكيشن ها و وب سايت هاي فروش چون ديوار، شيپور مي توانند بسياري از كساني كه در كار خريد و فروش كالا هستند به اين كار اقدام نمايند. خريد و فروش از طريق اين اپليكيشن ها هم مي تواند نوعي از كسب و كار اينترنتي رايگان باشد.

– شروع راحت تر
از طرفي راه اندازي كسب و كار اينترنتي، نه تنها مي تواند شروع يك استارت آپ را رقم بزند، بلكه موفقيت آن را نيز تضمين نمايد. بدون آنكه در ابتداي كار هزينه و سرمايه زيادي بطلبد. زيرا بيشترين مساله اي كه صاحبان استارت آپ دارند، در شروع و ابتداي كار جذب سرمايه است و كسب و كارهاي اينترنتي تا حد زيادي اين مشكل را برطرف كرده است. كسب و كارهاي اينترنتي اين روزها همان طور كه مورد استقبال استارت آپ ها قرار گرفته اند، مورد توجه مشتريان نيز قرار دارند. تهيه كالا يا خدمتي كه بتواند با قيمت كمتر و اطمينان بيشتري انجام شود مشتري را نيز ترغيب مي كند تا به خريد اينترنتي روي بياورد.

براي كسب اطلاعات در خصوص استارتاپ چيست، شتابدهنده و ... كافيست وارد سايت پيدايش شويد.

براي خواندن ادامه اين مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.